середу, 30 листопада 2016 р.

Навчатися в таких школах – мрія кожного учня

Vittra_Sodermalm_33 - копия
   Для експериментальної школи в Стокгольмі бюро Rosan Bosch Ltd створило інтер’єр, що сприяє легкому та невимушеному засвоєнню знань. Учні з превеликим задоволення відвідують свою школу.
   Усього в Швеції близько 30 подібних «шкіл вільного виховання». Особливість системи навчання Vittra полягає в тому, що діти вивчають не окремі предмети, а вирішують конкретні навчальні ситуації, де потрібні знання з усіх сфер науки. Відповідно, діляться вихованці не стільки на класи, скільки на групи, з огляду на індивідуальні особливості, схильності та  обсяг базових навичок.
  Площа школи становить близько 1900 кв.м. Тут немає звичних класів зі столами і стільцями. Простір наповнений інтер’єрними об’єктами органічної форми – «Крижана гора», «Дерево», «Печера», «Острів». Так звані лабораторії – це зони, призначені для групового навчання та спілкування по 3-4 людини.
   У школах Vittra активно використовуються цифрові технології, і, звісно, це не могло не позначитися на дизайні. Серед учнів дуже популярний  зелений острівний об’єкт, призначений для роботи на леп-топах. Таким чином, дизайн інтер’єру справді став додатковим інструментом освіти.
Organic table_Photo Kim Wendt - копия      The Mountain_Photo Kim Wendt - копия     The organic _Sitting _Photo Kim Wendt - копия     Customised interior_Photo Kim Wendt - копия     In the _Conversation Furniture_Photo Kim Wendt - копия      In _The Village_Photo Kim Wendt - копия     The top of _The Mountain_Photo Kim Wendt - копия     The multimedia house __Photo Kim Wendt - копия     Inside the _The Cave_Photo Kim Wendt - копия     In the _Dance Hal_Photo Kim Wendt - копия


   Також це дизайнерське бюро створило й інтер’єр стокгольмської школи вільного виховання «Віттрам Седермальм». Автори проекту впевнені, що у дизайнерській обстановці навчатися легше та цікавіше, бо  вони намагаються створити середовище, яке надихало б учнів і стимулювало соціальну активність.
   “Віттрам Седермальм” розташована в історичній будівлі в центрі Стокгольма. Тут навчаються 350 дітей різного віку. Різні педагогічні ситуації вимагають різної конфігурації простору – таке було завдання від керівництво навчального закладу, а дизайнер його успішно реалізувала.
   Для групових занять побудовані замкнуті приміщення з яскраво-червоним виворотом, які діти прозвали «печерами». По внутрішньому периметру цих зон стоять зручні лави з високою спинкою, оббиті м’яким плюшем. Інший варіант «печери» – розімкнута зона, простір якої нагадує фрагмент інтер’єру так званої римської аудиторії або стадіонної трибуни.
   Для груп із 2-3 осіб створили напівзакриті кабінки, що нагадують відгороджені приватні ніші в кафе або ресторанах. Крім «групових» печер існують ще й «індивідуальні», призначені для відпочинку і концентрації перед заняттями. Це округлі фігурні ніші в стінах. Для неформального спілкування учнів з учителями передбачені лаунж із м’якими кріслами і диванами, а для роботи в форматі невеликих креативних команд – високі столи органічної форми з веселими різнокольоровими стільницями.
Vittra_Sodermalm_37 - копия     Vittra_Sodermalm_31 - копия     Vittra_Sodermalm_30 - копия     Vittra_Sodermalm_29 - копия     Vittra_Sodermalm_26 - копия     Vittra_Sodermalm_23 - копия     Vittra_Sodermalm_22 - копия     Vittra_Sodermalm_21 - копия   Vittra_Sodermalm_20 - копия       Vittra_Sodermalm_19 - копия

Джерело: www.archilenta.ru


Немає коментарів:

Дописати коментар